Перейти до основного вмісту

Підсумки року 2020

Для багатьох людей 2020 рік пройшов під знаком карантину і став найгіршим за останній час. У мене ж, на тлі того пиздецю, що відбувався минулої осені/зими, цей рік вийшов доволі непоганим. Єдиним недоліком стало обмеження на подорожі закордон, більше нічого не нагадувало про пандемію, адже у Швеції не було ні локдауну, ні масочного режиму.

За цей рік я налагодила базові речі для самостійного життя - роботу та житло.

В січні я почала працювати прибиральницею у спортзалі в центрі Стокгольма, продовжуючи жити у великій квартирі, яку оплачував мій чоловік, хоча сам виїхав звідти ще восени. В середині літа я переїхала на віллу в тому ж районі, знімаю апартамент з окремим входом і власним маленьким подвір'ям. Досі дивуюсь як мені пощастило з новим житлом. Я знала, що жити після розставання з чоловіком стане гірше, але те, що стане краще, я й не очікувала!

У квітні грянула пандемія коронавірусу, всі публічні заклади в Стокгольмі з переляку зачинились на двотижневий карантин, після чого продовжили працювати - спершу з острахом, а потім повернувшись до попередніх обертів, ну або майже. Не відновились лише готелі, деякі ресторани й масові заходи типу концертів. Моя робота також змінилась, і з квітня я працюю не після занять, а під час них, і дезінфікую спортзальне обладнання після кожної групи. За пів року час робочої зміни виріс майже вдвічі, як і рівень зарплати, що не може не тішити. Також виросли й мої біцепси, бо доводилось по кілька разів на день розкладати гантелі по місцях.

Навесні я записалась до автошколи, бо в Чехії водійські права я так і не отримала, тричі заваливши іспит. Тут навчання складне і дороге, але я поставила собі мету і вперто до неї йду.

З поганих новин - у батьків навесні згорів будинок. Ми з сестрою порадились і купили їм новий - в іншому селі, зате близько до природи. Довелось залізти в борги, але це було єдиним правильним рішенням в цій ситуації. Тож влітку батьки вже переїхали до нового дому, я сподіваюсь, що їм там подобається, головне що вони в безпеці, живі та здорові. Чекаю коли нарешті зможу їх відвідати!

Вперше за 9 років я провела цілий рік в межах однієї країни, тільки минулого разу це була Україна, а тепер - Швеція. Клятий коронавірус зруйнував мої плани щодо поїздок до Чехії й України, та взамін дав нагоду відвідати чарівне шведське місто Кальмар, куди я давно хотіла, але постійно відкладала, бо поїхати закордон було простіше. Шкода, що довелось порушити свою традицію щороку відвідувати Чехію, і що не вдалось побачитись з сестрою та батьками. Також я дуже скучила за замками.

Це прозвучить дивно, та, озираючись на 2020 рік, мені здається, що зірки мені сприяли. Всі негаразди наче складались таким чином, щоб заподіяти якнайменше шкоди, і обов'язково ставалось щось хороше для компенсації. Я сприймаю це як знак, що я на вірному шляху і рухаюсь у вірному напрямку.
Я почала відбудовувати себе з фундаменту, далі буде складніше, але й цікавіше. Головне, щоб вистачило сил пройти весь цей шлях до кінця.

Міні-оскар
подія року - переїзд в окреме житло
відкриття року - завжди спати в бірушах
подорож року - Кальмар
замок року - Кальмар
покупка року - електросамокат
враження року - ранковий чай на занедбаному човні
музика року - Hinayana
страва року - протеїнове смузі
перший раз року - лише одна країна
досягнення року - фінансова незалежність

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підсумки року 2022

Президенти, що раніше казали у своїх новорічних зверненнях "це був складний рік", просто не знали, яким виявиться 2022. Він пройшов у страшній тіні війни, хоч я й не живу в Україні. Усі плани та амбіції раптом втратили актуальність. Що є важливим? Яким буде майбутнє? Все загубилося в імлі. Та попри це, були й хороші моменти. Поки життя триває, відчуття щастя вперто знаходить дорогу до мене навіть крізь пітьму. Навесні я втілила свою мрію побачити журавлів, та так, щоб мало не здалося! Є одне озеро у Швеції, де ці птахи роблять зупинку по дорозі на північ, і там їх були тисячі. Цілі зграї з курликанням пролітали наді мною, ходили по берегу озера і навколишніх полях. Я дивилась у бінокль, як вони танцюють, і ледь не сміялася від радості. Незабутні враження! Ця подорож була повністю присвячена природі, без архітектурних пам'яток, що для мене рідкість. Вона вплинула на моє ставлення до мандрівок, розширила світогляд, а також зробила мене більш морозостійкою. Тоді на початку к

Знайти 10 відмінностей

Ось уже кілька тижнів як я живу в Чехії. Замало для серйозних висновків, але достатньо, щоб помітити деякі відмінності від мого звичного життя в Україні. Житло Перше, на що я звернула увагу, провівши день у новій квартирі, це звуки. Чутно людей, сусідів зверху, знизу і з боків... Як навколо живуть люди... Хтось розмовляє, хтось прибирає, хтось ходить, щось падає на підлогу... Відчуваю себе частиною цього вулика. Мені це не подобається. Я не хочу помічати існування людей навколо. Цікаво, чи перестану я з часом звертати на це увагу?..

На порозі

Передам по радіо: "Прощай, рідна Батьківщино" (с) ВВ Хто б міг подумати... ще на початку цього року я сиділа у Львові, пересувала планету в Google Earth, роздивлялась фото пам'яток Європи і поривалась відправитись в дорогу. Але віза, але відстань, але планування заздалегідь... І ось я в Брні, залізна завіса позаду, а навколо - терра інкогніта старовинних замків, історичних містечок - ще незнайомих мені чудових місць! І я можу, щойно захочу, сісти в автобус і поїхати туди. Хоч завтра! Я так і зроблю... ...але сьогодні я хочу сповна відчути цю тимчасову мить, яка завтра зникне назавжди. Затамувати подих. Востаннє усвідомити себе по цей бік дверей, перш ніж переступити за поріг... No ahoj Česko :)