Перейти до основного вмісту

Фото 2019

Прийшов час подивитись, що ж я нафоткала за рік

1. Здійснилась моя мрія побувати у Венеції. Це місто - кохання з першого погляду! Лабіринти старих вуличок і мальовничих каналів, стільки можливостей для фото! Я б хотіла приїжджати сюди щороку, як в Прагу. А для цього знімку я считерила і пройшла на зачинений пірс, повз табличку "вхід заборонено". Мені подобається контраст чітких та змазаних об'єктів в цьому кадрі

2. Втретє я зустрічала свій день народження в Норвегії, і втретє бачила північне сяйво. Цей вид був просто через дорогу від нашого будинку, так що по вечорам я пила чай в теплі й комфорті, а щойно на небі з'являлось сяйво, хапала штатив і вибігала до цього покинутого будиночку, залишаючи світло ліхтарів позаду.


3. Повертаємось до Венеції! На це фото мене надихнула листівка, яку я побачила в одному з сувенірних магазинчиків. На щастя, назва каналу була вказана на звороті, тож знайти його було не складно, і я прийшла на це місце щойно увімкнулись ліхтарі.


4. Довга витримка творить дива! Неозброєним оком ця хмара-злива сприймалась як сіра пляма на небі, і я хотіла почекати, доки вона піде з кадру. А тим часом я зробила "пробний знімок", щоб налаштувати експозицію. Коли побачила результат на екранчику камери, у мене перехопило подих! Я вже зовсім не хотіла, щоб ця хмара йшла!


5. В лютому ми з мамою та сестрою зустрілись в Іспанії. Провели разом кілька веселих днів в Барселоні, а коли вони полетіли додому, я зганяла на одну ніч до Сарагоси. Грубо кажучи, лише для того, щоб зробити цей знімок. Вже вранці я пройшлась по цьому старому мосту та піднялась на вежу цієї вражаючої церкви. Можу сказати, що Сарагоса варта візиту не менше, ніж Барселона!

6. Ще не на всіх виглідках Праги я побувала, тому що розтягую задоволення. Цього літа прийшла черга Староміської вежі зі знаменитим видом на Карлів міст та замок. Про те, що літо - не найкращий час для подорожей, я швидко згадала, коли піднялась на дах вежі і побачила непрохідний натовп людей, що чекали на захід сонця. Вони сиділи біля видових віконець, знімали відосики на мобілочки і не збирались нікуди йти. Але я так легко не здаюсь! Я проштовхалась до найближчого віконця і, стоячи на одній нозі і поставивши камеру на підвіконня між двома дівчатами, всліпу зробила цей кадр. Дуже гарно! Але ну його нафіг, краще в лютому їхати :D

7. Ще одне фото з цієї літньої подорожі по Чехії. Тут вже мені цілком вистачило дрона, і в середину замку Вевержі ми навіть не заходили цього разу. Це надзвичайне відчуття, бачити пам'ятки очима дрона - таке враження, що я сама літаю в небі, наче птах. Сонце схилялось до заходу, і в цьому освітленні замок і оточуючі краєвиди виглядали просто чарівно. Не хотілось спускатись на землю...

8. У публікації "фото 2018" я написала, що хотіла б "застати більше незвичних погодних умов" наступного року. Хотіла - отримала! В Норвегії була така скажена погода, що моєю улюбленою розвагою в подорожі було сидіти біля вікна, закутавшись в ковдру, і боятись дощових хмар! Вони йшли одна за одною, з перервами на безтурботне сонце і веселки. Іноді поливало нас, а іноді - протилежний берег фйорду, і здалеку важко було сказати, де хмара переходить в пасма дощу

9. Вечірня панорама з дрона на довгій витримці - перша спроба. Миле шведське містечко Марієфред з замком Гріпсхолм. У світлі ліхтарів це місце виглядає ще більш казковим

10. Знову Швеція, цього разу індустріальна романтика. Світанок, величезна паперова фабрика, а через річку - вітряні турбіни над лісом. Все це викликає у мене дике захоплення!

11. Ще один кадр про погоду в Норвегії. Злива підкралась так зненацька, що я не встигла посадити дрона до того як він промок і почав глючити, але на щастя він вижив і приніс мені це фото

12. Місточок з цим видом у Венеції дуже популярний серед туристів, але це було не літо і натовп не сильно заважав. Зате мені вдалось пофоткати сліди фар міського транспорту - корабликів

13. Ну і наостанок - сріблясті хмаринки, рідкісне атмосферне явище, що спостерігається на півночі в час літнього сонцестояння (ну і на півдні дзеркально). Унікальність цього кадру в тому, що він був зроблений в Україні! Трошки південніше 50-ї паралелі, а точніше біля села Городківка на Житомирщині. Їх не мало б бути видно звідси, але ось вони, яскраві та виразні. Цей вечір також запам'ятався мені тим, що я вперше за багато років ночувала в наметі. Це несподівано викликало стільки емоцій, що мені захотілось повернути такий формат подорожей у своє життя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підсумки року 2022

Президенти, що раніше казали у своїх новорічних зверненнях "це був складний рік", просто не знали, яким виявиться 2022. Він пройшов у страшній тіні війни, хоч я й не живу в Україні. Усі плани та амбіції раптом втратили актуальність. Що є важливим? Яким буде майбутнє? Все загубилося в імлі. Та попри це, були й хороші моменти. Поки життя триває, відчуття щастя вперто знаходить дорогу до мене навіть крізь пітьму. Навесні я втілила свою мрію побачити журавлів, та так, щоб мало не здалося! Є одне озеро у Швеції, де ці птахи роблять зупинку по дорозі на північ, і там їх були тисячі. Цілі зграї з курликанням пролітали наді мною, ходили по берегу озера і навколишніх полях. Я дивилась у бінокль, як вони танцюють, і ледь не сміялася від радості. Незабутні враження! Ця подорож була повністю присвячена природі, без архітектурних пам'яток, що для мене рідкість. Вона вплинула на моє ставлення до мандрівок, розширила світогляд, а також зробила мене більш морозостійкою. Тоді на початку к

Знайти 10 відмінностей

Ось уже кілька тижнів як я живу в Чехії. Замало для серйозних висновків, але достатньо, щоб помітити деякі відмінності від мого звичного життя в Україні. Житло Перше, на що я звернула увагу, провівши день у новій квартирі, це звуки. Чутно людей, сусідів зверху, знизу і з боків... Як навколо живуть люди... Хтось розмовляє, хтось прибирає, хтось ходить, щось падає на підлогу... Відчуваю себе частиною цього вулика. Мені це не подобається. Я не хочу помічати існування людей навколо. Цікаво, чи перестану я з часом звертати на це увагу?..

На порозі

Передам по радіо: "Прощай, рідна Батьківщино" (с) ВВ Хто б міг подумати... ще на початку цього року я сиділа у Львові, пересувала планету в Google Earth, роздивлялась фото пам'яток Європи і поривалась відправитись в дорогу. Але віза, але відстань, але планування заздалегідь... І ось я в Брні, залізна завіса позаду, а навколо - терра інкогніта старовинних замків, історичних містечок - ще незнайомих мені чудових місць! І я можу, щойно захочу, сісти в автобус і поїхати туди. Хоч завтра! Я так і зроблю... ...але сьогодні я хочу сповна відчути цю тимчасову мить, яка завтра зникне назавжди. Затамувати подих. Востаннє усвідомити себе по цей бік дверей, перш ніж переступити за поріг... No ahoj Česko :)