Перейти до основного вмісту

Як я провела Мідсоммар

Мідсоммар - це свято літнього сонцестояння, але я хочу написати не про його традиції, а про кілька моментів зі свого буденного життя.

Кіт з вікна
Коти знаходять нас, де б ми не жили! Вони просто заходять з вулиці і поселяються у нас, і хто їм шо скаже. У найдовший день цьго року пухнастий рябий котик пробрався до нашої спальні з тераси крізь відчинене вікно, і став ходити по квартирі, наче не розуміючи де поділась його миска з їжею. Він нявкав і розгублено дивився на нас - мовляв, ви тут що, перестановку зробили? Це тривало десь тиждень, він спав на нашому дивані, я навіть купила йому корм. А потім, так само таємничо, кіт зник. Можливо, знайшов свій справжній дім.


Обід за одну крону
Поки всі туристи скаржаться, що Швеція дуже дорога країна, я приготувала собі традиційний мідсоммарський обід - молоду картоплю з оселедцем - за 1 крону (2.6 грн). В нашому супермаркеті була святкова акція - картопля по 1 кроні за кілограм, а мені по членській картці цієї мережі прийшла додаткова пропозиція - пачка маринованого оселедця безкоштовно. Хочете дешево харчуватись у Швеції? Спитайте мене як ;)

Time-lapse
Цього літа я нарешті наважилась і зняла свій перший тайм-лапс! Я ретельно підготувалась і перерила купу інформації, щоб все вийшло з першого разу. В результаті за один вечір я зняла тисячу кадрів, з яких склеїла три відео-ролики, які, в свою чергу, об'єднала в один:


Мені сподобався і результат, і сам процес. Але навряд чи буду часто таке робити, бо не хочеться вичерпувати ресурс камери.

А як ви проводите літо?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підсумки року 2022

Президенти, що раніше казали у своїх новорічних зверненнях "це був складний рік", просто не знали, яким виявиться 2022. Він пройшов у страшній тіні війни, хоч я й не живу в Україні. Усі плани та амбіції раптом втратили актуальність. Що є важливим? Яким буде майбутнє? Все загубилося в імлі. Та попри це, були й хороші моменти. Поки життя триває, відчуття щастя вперто знаходить дорогу до мене навіть крізь пітьму. Навесні я втілила свою мрію побачити журавлів, та так, щоб мало не здалося! Є одне озеро у Швеції, де ці птахи роблять зупинку по дорозі на північ, і там їх були тисячі. Цілі зграї з курликанням пролітали наді мною, ходили по берегу озера і навколишніх полях. Я дивилась у бінокль, як вони танцюють, і ледь не сміялася від радості. Незабутні враження! Ця подорож була повністю присвячена природі, без архітектурних пам'яток, що для мене рідкість. Вона вплинула на моє ставлення до мандрівок, розширила світогляд, а також зробила мене більш морозостійкою. Тоді на початку к

Знайти 10 відмінностей

Ось уже кілька тижнів як я живу в Чехії. Замало для серйозних висновків, але достатньо, щоб помітити деякі відмінності від мого звичного життя в Україні. Житло Перше, на що я звернула увагу, провівши день у новій квартирі, це звуки. Чутно людей, сусідів зверху, знизу і з боків... Як навколо живуть люди... Хтось розмовляє, хтось прибирає, хтось ходить, щось падає на підлогу... Відчуваю себе частиною цього вулика. Мені це не подобається. Я не хочу помічати існування людей навколо. Цікаво, чи перестану я з часом звертати на це увагу?..

На порозі

Передам по радіо: "Прощай, рідна Батьківщино" (с) ВВ Хто б міг подумати... ще на початку цього року я сиділа у Львові, пересувала планету в Google Earth, роздивлялась фото пам'яток Європи і поривалась відправитись в дорогу. Але віза, але відстань, але планування заздалегідь... І ось я в Брні, залізна завіса позаду, а навколо - терра інкогніта старовинних замків, історичних містечок - ще незнайомих мені чудових місць! І я можу, щойно захочу, сісти в автобус і поїхати туди. Хоч завтра! Я так і зроблю... ...але сьогодні я хочу сповна відчути цю тимчасову мить, яка завтра зникне назавжди. Затамувати подих. Востаннє усвідомити себе по цей бік дверей, перш ніж переступити за поріг... No ahoj Česko :)