Перейти до основного вмісту

Фото 2020

 Минулий рік вийшов найскладнішим в плані фотографії, відколи я почала робити підбірки своїх кращих знімків. Знадобився деякий час, щоб звикнути до нової реальності без подорожей і знайти мотивацію брати камеру до рук. Хоча одну подорож я собі таки влаштувала, правда в межах Швеції, та й вона надзвичайно мене надихнула. Я почала звертати увагу на доступні пам'ятки й відкрила для себе багато цікавого навколо. Тепер карантин сприймається не лише як обмеження, а і як нагода дослідити найближчі локації з точки зору туриста-фотографа.

Ось, наприклад, це фото я зробила в десяти хвилинах від дому:

Ще я знайшла старий вітряк на скелях над озером, в оточенні лісів та полів на околиці Стокгольма. Це просто райське місце для фотопрогулянки!

А тепер фотографії з подорожі до Кальмара, чарівного старого міста на півдні Швеції. Ці два кадри зроблені з різницею у пів години. Я не змогла вибрати, який з них кращий, тож до збірки потрапляють обидва:


Той же замок, але іншого вечора. Скажений вітер ганяв хвилі й теліпав високі трави на узбережжі, що дало цікавий ефект на довгій витримці:

А цей казковий район з милими будиночками знаходиться по іншу сторону парку від Кальмарського замку:

Ще один замок з тієї подорожі - могутні руїни на острові Еланд. Це фото увійшло до десятки фіналістів Вікі Любить Пам'ятки у Швеції

Повернімося тепер до Стокгольма. Одне з перших фото 2020, новорічний феєрверк над старим містом. Ніхто з веселого натовпу тоді й не здогадувався, який пиздець чекає на людство попереду...

Літні вечори в спекотному місті без туристів. Між статуями на ратуші було дуже страшно літати, не впевнена чи наважусь колись повторити цей трюк

Плюс дві дроно-панорами


А ця панорама - осіння. Я сподівалась на гарний світанок, та сонце сховалось в димці. Але церква гарна, середньовічна - йой, най буде!

І на останок ще одне фото, зроблене не далеко від дому. Я спеціально поїхала вночі до яхт-клубу дивитись Персеїди, прикинувши, що там буде достатньо темно і просторо. І мені вдалось спіймати один метеор на фото!


Цей рік навчив мене, що не можна покладатись лише на подорожі, якщо хочеш мати гарну підбірку кадрів. Достатньо просто вийти з дому, не полінуватись прокинутись на світанку у вихідний день, і не чекати ідеальної нагоди, а починати полювання на фото року вже у січні. Бо інакше в грудні може виявитись, що нема з чого вибирати 13 найкращих знімків. Я стала більше цінувати ті місця і той час, що є в доступності. Отже, збірка фото 2021 буде цікавою ;) 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Підсумки року 2022

Президенти, що раніше казали у своїх новорічних зверненнях "це був складний рік", просто не знали, яким виявиться 2022. Він пройшов у страшній тіні війни, хоч я й не живу в Україні. Усі плани та амбіції раптом втратили актуальність. Що є важливим? Яким буде майбутнє? Все загубилося в імлі. Та попри це, були й хороші моменти. Поки життя триває, відчуття щастя вперто знаходить дорогу до мене навіть крізь пітьму. Навесні я втілила свою мрію побачити журавлів, та так, щоб мало не здалося! Є одне озеро у Швеції, де ці птахи роблять зупинку по дорозі на північ, і там їх були тисячі. Цілі зграї з курликанням пролітали наді мною, ходили по берегу озера і навколишніх полях. Я дивилась у бінокль, як вони танцюють, і ледь не сміялася від радості. Незабутні враження! Ця подорож була повністю присвячена природі, без архітектурних пам'яток, що для мене рідкість. Вона вплинула на моє ставлення до мандрівок, розширила світогляд, а також зробила мене більш морозостійкою. Тоді на початку к

Знайти 10 відмінностей

Ось уже кілька тижнів як я живу в Чехії. Замало для серйозних висновків, але достатньо, щоб помітити деякі відмінності від мого звичного життя в Україні. Житло Перше, на що я звернула увагу, провівши день у новій квартирі, це звуки. Чутно людей, сусідів зверху, знизу і з боків... Як навколо живуть люди... Хтось розмовляє, хтось прибирає, хтось ходить, щось падає на підлогу... Відчуваю себе частиною цього вулика. Мені це не подобається. Я не хочу помічати існування людей навколо. Цікаво, чи перестану я з часом звертати на це увагу?..

На порозі

Передам по радіо: "Прощай, рідна Батьківщино" (с) ВВ Хто б міг подумати... ще на початку цього року я сиділа у Львові, пересувала планету в Google Earth, роздивлялась фото пам'яток Європи і поривалась відправитись в дорогу. Але віза, але відстань, але планування заздалегідь... І ось я в Брні, залізна завіса позаду, а навколо - терра інкогніта старовинних замків, історичних містечок - ще незнайомих мені чудових місць! І я можу, щойно захочу, сісти в автобус і поїхати туди. Хоч завтра! Я так і зроблю... ...але сьогодні я хочу сповна відчути цю тимчасову мить, яка завтра зникне назавжди. Затамувати подих. Востаннє усвідомити себе по цей бік дверей, перш ніж переступити за поріг... No ahoj Česko :)